Miejsce obrad: Urząd Miejski Gminy Opatówek, sala nr 15.
Porządek obrad:
I. Otwarcie sesji.
II. Uchwalenie porządku obrad.
1. Przyjęcie protokołów Nr LVI i Nr LIX.
2. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
3. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
4. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzedniej sesji.
5. Projekt uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Opatówek na lata 2018 - 2026.
6. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu gminy Opatówek na 2018 rok.
7. Projekt uchwały w sprawie określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć pedagogów, psychologów, logopedów, terapeutów pedagogicznych i doradców zawodowych zatrudnionych w szkołach i przedszkolu, dla których organem prowadzącym jest Gmina Opatówek.
8. Projekt uchwały w sprawie określenia zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć oraz przyznawania zwolnień od obowiązku realizacji zajęć dla kadry kierowniczej i nauczycieli zatrudnionych w szkołach i przedszkolu, dla których organem prowadzącym jest Gmina Opatówek.
9. Projekt uchwały w sprawie wynagrodzenia Burmistrza Gminy.
10. Projekt uchwały w sprawie ustalenia opłat za oczyszczanie ścieków dowożonych wozami asenizacyjnymi do gminnej stacji zlewnej zlokalizowanej w Opatówku przy ul. Parkowej
III. Interpelacje i zapytania radnych.
IV. Wolne wnioski i informacje.
V. Zakończenie obrad.
Przewodniczący Rady
/-/ mgr inż. Paweł Bąkowski